- Menu przedmiotowe
- Nabór na wolne stanowiska pracy
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
WÓJT GMINY MIELEC OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
Referent w Referacie Oświaty i Spraw Społecznych Urzędu Gminy Mielec,
z siedziba w Mielcu , ul. Głowackiego 5
1. Miejsce pracy
- Urząd Gminy Mielec ul. Głowackiego 5.
2. Stanowisko
- referent ds. księgowości w wymiarze pełnego etatu.
3. Wymaganie niezbędne
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2 letni staż pracy,
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office oraz programów finansowo- księgowych Vulcan,
4. Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku, a w szczególności:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.).
- stawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 z późn. zm.).
- ustawy dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 395 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy;
- dokładność, sumienność, rzetelność w pracy,
- umiejętność dostosowania tempa pracy do ustawowych terminów, planowania pracy oraz śledzenia zmian w przepisach,
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność w realizacji powierzonych zadań, odporność na sytuacje stresowe, terminowość, bezstronność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
5. Zadania wykonywane na stanowisku urzędniczym
- prowadzenie kompleksowej księgowości w zakresie obsługi kont podstawowych dla jednostek oświatowych Gminy Mielec w formie elektronicznej (program Vulcan).
- sporządzanie pełnej sprawozdawczości i analiz w tym zakresie.
- rozliczanie inwentaryzacji w jednostkach oświatowych.
- współpraca przy rozliczaniu projektów finansowanych ze środków UE, w tym przygotowywanie danych do sprawozdań oraz wniosków o płatność z częstotliwością określoną w umowach.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys curriculum vitae,
- kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i przygotowanie zawodowe,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, lub zaświadczenia.
- referencje,
- oświadczenia:
- o niekaralności ,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Urzędu (sekretariat), pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@ug.mielec.pl tylko w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referenta w Referacie Oświaty i Spraw Społecznych” w terminie do dnia 21 stycznia 2019 r. do godz. 15.00
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.gminamielec.bip.hsi.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Mielcu, ul. Głowackiego 5.
Dokumenty aplikacyjne, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2018 r. poz. 1000)"
powrót...
Opublikowana przez Łukasz Pezda dnia 23.01.2019. Wygasa 19.01.2038. Odsłon 13733
Wersja : 1 2 3