Informuję
że, zostały sporządzone spisy wyborców w wyborach uzupełniających do
Senatu Rzeczypospolitej Polskiej. Spisy są udostępniane do wglądu w
Urzędzie Gminy w Mielcu, ul. Jadernych 7 w godzinach pracy urzędu w pok.
nr 10. Udostępnianie spisu następuje na pisemny wniosek
zainteresowanego – wzór poniżej.
Wzór wniosku o udostępnienie spisu wyborców.
Informacja
Wójta Gminy Mielec z dnia 19 sierpnia 2013 r. w sprawie podania do
publicznej wiadomości składów komisji do przeprowadzenia wyborów
uzupełniających do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na
dzień 8 września 2013 r.
ZARZĄDZENIE Nr 355/2013 Wójta Gminy Mielec z dnia 23 sierpnia 2013 r. w
sprawie stwierdzenia wygaśnięcia członkostwa w obwodowej komisji
wyborczej.
OBWIESZCZENIE PAŃSTWOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ z dnia 9 lipca 2013 r. o
postanowieniu Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w sprawie zarządzenia
wyborów uzupełniających do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej.
Informacja Państwowej Komisji Wyborczej w sprawie wyborów
uzupełniających do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na
dzień 8 września 2013 r.
OBWIESZCZENIE
PAŃSTWOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ z dnia 9 lipca 2013 r. o okręgu wyborczym
nr 55 i siedzibie Okręgowej Komisji Wyborczej w Rzeszowie, w wyborach
uzupełniających do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na
dzień 8 września 2013 r.
Komunikat Okręgowej Komisji Wyborczej w Rzeszowie o składzie Komisji, siedzibie i pełnionych dyżurach.
Informacja
o uprawnieniach wyborców niepełnosprawnych w wyborach uzupełniających
do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 8 września
2013 r.
Informacja
Wójta Gminy Mielec w sprawie wyznaczenia tablic ogłoszeniowych na
obszarze Gminy Mielec do bezpłatnego umieszczania urzędowych obwieszczeń
wyborczych i plakatów wszystkich komitetów wyborczych.
Uchwała
nr XXV/193/2012 Rady Gminy Mielec w sprawie podziału Gminy Mielec na
stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów i granic oraz siedzib
obwodowych komisji wyborczych.
Obwieszczenie
Wójta Gminy Mielec z dnia 29 lipca 2013 r. w sprawie podania
do wiadomości wyborców informacji o numerach i granicach obwodów
głosowania, wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych,
lokalach obwodowych komisji wyborczych dostosowanych do potrzeb wyborców
niepełnosprawnych, o możliwości głosowania korespondencyjnego przez
wyborców niepełnosprawnych w wyborach do Senatu Rzeczypospolitej
Polskiej zarządzonych na dzień 8 września 2013 r.
Formularze do pobrania:
Wniosek o sporzadzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania.
Wniosek o wpisanie wyborcy do rejestru wyborców.
Wniosek o dopisanie wyborcy niepełnosprawnego do spisu wyborców.
Szczegółowe
informacje dotyczące wyborów uzupełniających do Senatu Rzeczypospolitej
Polskiej znajdują się na stronie internetowej Państwowowej Komisji Wyborczej.
Zgodnie z Art. 37 a § 2 Kodeksu Wyborczego informacji o wyborach wyborcom niepełnosprawnym udzielają następujące osoby:
- p. Bożena Mazur - sekretarz UG Mielec, tel. (17)7745651, pok. 13;
- p. Marta Drozd - kierownik referatu OA, tel (17)7745635, pok. 10.